Kim jesteśmy?
Spółdzielnia Górnik to zarządca, który działa nieprzerwanie od 50 lat.
Spółdzielnia obecnie zarządza i administruje blisko 6 tysiącami mieszkań w 101 budynkach głównie w Wałbrzychu, Boguszowie – Gorcach, Głuszycy, Jedlinie Zdroju oraz Mieroszowie.
Skład Zarządu
inż. Krzysztof Pączka – Prezes Zarządu
inż. Zbigniew Pankiewicz – Wiceprezes Zarządu
mgr Anna Rutecka – Członek Zarządu
Skład Rady Nadzorczej – kadencja 2019-2022
Dorobek-Stankiewicz Dagmara – Przewodnicząca RN
Dunia Zdzisław – Zastępca Przewodniczącej
Górska Barbara – Sekretarz RN
Komisja Rewizyjna:
Lenckowski Artur – Przewodniczący
Lechforowicz Daniela – Zastępca Przewodniczącego KR
Łebek Teresa – Sekretarz KR
Górska Barbara – Członek Komisji
Mierzejewska Mieczysława – Członek Komisji
Komisja D/S Lokali:
Wiśniewska Anna – Przewodnicząca
Gronek Krzysztof – Zastępca Przewodniczącej
Pawlaczyk Magdalena – Sekretarz
Mikołajek Tadeusz – Członek Komisji
Dunia Zdzisław – Członek Komisji
Dlaczego warto nam zaufać?
Za nami ponad półwiecze działań. Doświadczenie i wykwalifikowana kadra, to karta przetargowa naszej działalności. Spółdzielnia Górnik posiada licencję zarządców nieruchomości. Nasza wiedza, oparta na wieloletniej praktyce, daje gwarancję bezpieczeństwa i optymalizacji wydatków związanych z działalnością wspólnot z pożytkiem dla całej społeczności mieszkającej w zarządzanym przez nas budynku.
Nasza oferta obejmuje obsługę wspólnot mieszkaniowych oraz mieszkań spółdzielczych, a w tym:
- prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli, osób posiadających spółdzielcze prawa i najemców wchodzących w skład nieruchomości,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości,
- kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych,
- monitoring i kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwację i bieżące naprawy
- organizacja remontów, załatwianie niezbędnych formalności, oraz pomoc w ich finansowaniu,
- kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
- zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych,
- organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej i przygotowanie projektów uchwał
- stała współpraca z Zarządem nieruchomości,
- prowadzenie księgowości w pełnym lub ograniczonym zakresie w zależności od potrzeb.
Dołącz do nas – poczuj się bezpiecznie!
Z powodzeniem dbamy o interesy wspólnot, dzierżawców oraz mieszkańców. Każda nieruchomość, która jest pod naszą opieką, to indywidualna wycena kosztów z zarządzaniem na najwyższym poziomie.
Zapraszamy także na indywidualne, niezobowiązujące spotkanie do naszej siedziby przy ul. Broniewskiego 65C, 58-309 Wałbrzych.
Dostosujemy się do Państwa potrzeb i możliwości finansowych!
ZAPRASZAMY!