O nas

Kim jesteśmy?

Spółdzielnia Górnik to zarządca, który działa nieprzerwanie od 50 lat.

Spółdzielnia obecnie zarządza i administruje  blisko 6 tysiącami mieszkań w 101 budynkach głównie w Wałbrzychu, Boguszowie – Gorcach, Głuszycy, Jedlinie Zdroju oraz Mieroszowie.

Skład Zarządu

inż. Krzysztof Pączka – Prezes Zarządu
inż. Zbigniew Pankiewicz – Wiceprezes Zarządu
mgr Anna Rutecka – Członek Zarządu

Skład Rady Nadzorczej – kadencja 2022-2025

Dariusz Kolubka — Przewodniczący
Aleksander Kochański – Zastępca Przewodniczącego
Ewelina Piątkowska – Sekretarz

Komisja Rewizyjna:

Mieczysława Mierzejewska - Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Stankiewicz Marek - Zastępca Przewodniczącej KR
Łebek Teresa Sekretarz - KR
Wójcik Urszula Członek - KR
Piątkowska Ewelina Członek - KR

Komisja D/S Lokali:

Szmaj Hieronim - Przewodniczący Komisji ds. Lokali
Grabiński Zenon - Zastępca Przewodniczącego Komisji Ds. Lokali
Husak Robert - Sekretarz Komisji ds. Lokali
Magdalena Pawlaczyk - Członek Komisji Ds. Lokali
Dariusz Kolubka - Członek Komisji ds. Lokali

Dlaczego warto nam zaufać?

Za nami ponad półwiecze działań. Doświadczenie i wykwalifikowana kadra, to karta przetargowa naszej działalności. Spółdzielnia Górnik posiada licencję zarządców nieruchomości. Nasza wiedza, oparta na wieloletniej praktyce, daje gwarancję bezpieczeństwa i optymalizacji wydatków związanych z działalnością wspólnot z pożytkiem dla całej społeczności mieszkającej w zarządzanym przez nas budynku.


Nasza oferta obejmuje obsługę wspólnot mieszkaniowych oraz mieszkań spółdzielczych, a w tym:

  • prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli, osób posiadających spółdzielcze prawa i      najemców wchodzących w skład nieruchomości,
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości,
  • kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych,
  • monitoring i kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwację i bieżące naprawy
  • organizacja remontów, załatwianie niezbędnych formalności, oraz pomoc w ich finansowaniu,
  • kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji,
  • zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych,
  • organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej i przygotowanie projektów uchwał
  • stała współpraca z Zarządem nieruchomości,
  • prowadzenie księgowości w pełnym lub ograniczonym zakresie w zależności od potrzeb.

Dołącz do nas – poczuj się bezpiecznie!

Z  powodzeniem dbamy  o interesy wspólnot, dzierżawców oraz mieszkańców. Każda nieruchomość, która jest pod naszą opieką, to indywidualna wycena kosztów  z zarządzaniem na najwyższym poziomie.

Zapraszamy także na indywidualne, niezobowiązujące spotkanie do naszej siedziby przy ul. Broniewskiego  65C, 58-309 Wałbrzych.


Dostosujemy się do Państwa potrzeb i możliwości finansowych!

ZAPRASZAMY!

Najważniejsze pliki do pobrania

Do pobrania